Thursday, July 16, 2009

::> Aku, Bisnes Mior & Founder, Dr George..



Ni gambar aku, Dr George Lim, orang yang bertanggungjawab mencipta Indinine dalam Mior.. dan Mr Derek, sifoo aku bukan saja dalam dunia bisnes Mior, malah sahabat yang punyai pandangan yang seiring dalam dunia bisnes.

Mior ni telah mengajar aku cara orang cina buat bisnes.. memang maveles beb! memandangkan aku antara top seller Mior, jadi perhatian kat aku memang agak special..

Pernah sekali Derek arrange aku jumpa dgn Dr George personally.. dia nak aku serius dalam bisnes ni.. dan kalau boleh jadi Speaker & Trainer untuk market Melayu.. tapi apakan daya.. aku terus terang kat mereka, aku ada komitmen yg tinggi dalam DCL.. jadi aku takut tak mampu nak buat 2 benda dgn serius dalam satu masa.. apa yg aku mampu hanyalah beri bimbingan pada team aku saja..

0 comments: