Thursday, July 16, 2009

::> Testimoni & Soal Jawab.. panas!!


Review Syikin :-
Sekarang umur saya masuk 36 tahun.. muka dah naik byk pigmentation dan dah mula berbelak warna, tak sekata gitu.. garis penuaan pun dah mula muncul.. huk huk.... tapi mana bleh nak lawan takdir kan.. kena plak saya ni memang dilahirkan tidak memiliki kulit yg halus mulus gebus.. mak dan kakak saya memang ada masalah jeragat yg ketara.. muka dorang nampak sgt sebab dorang cerah.. untung saya ni mak lahirkan di bulan gelap.. jadi kulit saya ni tak nampak le sgt jeragat yg tumbuh kerana tak berapa putih gitu..

memula pakai Mior, kulit memang rasa bersih sgt.. dan perasan gebu.. wah gitu.. 2nd day, saja pakai lama sket.. lebih dari 3 minit.. konon nak dapat kesan lagi power le.. lepas 3 jam cuci muka, rasa gatal sgt muka.. simptom resdung dah timbul.. pas tu refer pada member, dia kata klu org ada resdung, memang dia tarik toksin keluar.. soh minum byk air je.. 3rd day, naik jerawat halus.. sebab dah tau kan, Mior ni ada healing crisis.. sebelum bg lawa, dia buang toksin dulu.. sabar je la.. tapi yg bestnya, jerawat cepat surut... jgn tak tau, white head pun mudah je dikeluarkan.. klu tidak sblm ni nak mengorek white head sampai berjurai air mata.. lepas guna Mior, guna jari pun boleh.. wah gitu..

sekarang dah lebih sebulan pakai Mior + Glyco, so far memang puas hati.. dikombinasi pulak dgn Mior.. Alhamdulillah muka saya tidak lagi kusam.. cara penggunaan pun simple.. buat masa ni, saya sendiri memang guna, disamping mak dan kakak saya yang memang ikut je cakap saya.. sebab dorang tau klu produk takde kualiti memang saya reject utk pakai dan jual.. utk makluman kengkawan, walau saya ni penjual, saya juga pengamal kebanyakan produk yg saya jual.. jadi saya nak yg terbaik utk diri sendiri dan juga customer serta rakan-rakan saya...



gambar ni lepas 3 bulan ber`glyco' dan `mior' ni, syukur kulit muka jadi makin fresh.. tak pakai foundation tebal pun takpe.. natural beauty gitu.. masalah tang jeragat.. kulit muka kering dan tak sekata semakin berkurangan. skrg ni nak kata lawa tu idok le.. kut kut ada yg kulit gebu mulus tulus tu tgk gambar ni, kata kita syok sendiri.. tak kisah le..

yg penting, Glyco ni memang superb.. menambah keyakinan diri gitu.. sekarang kulit wajahku tidak kusam lagi.

********************************


Yang tanya kat kita.. Camana nak gabungkan mior dgn glyco..
** tips hanya akan diberikan exclusive pada customer yg beli dari web ini.. jgn marah ar.. **


jerawat tetap akan muncul bila kita pakai Mior.. pertama sebab proses healing crisis, Mior akan bantu mengeluarkan segala toksin dalam kulit.. jika kita ni takde resdung atau masalah kulit, segala kegatalan atau apa saja healing crisis berkemungkinan dari skincare yg kita pakai sebelum ni.. kemungkinan besar ada bahan kimia yg merbahaya yg terpendam dalam kulit.. terutama yg mengandungi hydroquinon (betul ke haku eja nih..)..


jadi, jgn bimbang.. teruskan je.. minum byk air masak (bukan air soya ke, teh tarik dan sewaktu dengannya) untuk melancarkan lagi proses pembongkaran dan nyahtoksin dalam kulit kita..

ada tak tambahan lagi wahai kengkawan Mior.. akak ni tak sampai sebulan lagi jadi kelurga Mior.. jadi byk lagi yg nak kena belajar...



... TESTIMONI.. ... TESTIMONI.. ... TESTIMONI..




















Testimoni dari forum cari..

meera_cute

King
Rank: 6Rank: 6
Post at 9-7-2008 05:42 PM
ok..my first testi after gna mior..actually bru brapa ari je gna mior ni..but masa first time gna tu..kat atas
idung aku ni ade parut coz aku gatal tgn gi picit jerawat yg ade atas idung aku ni aritu tetiba tetinggal parut wane itam..aku mmg tension sgtla bila tgk parut kat idung aku tuh..then aku pn try la pakai mior..
aku gosok2 kat satumuka termsuk kat parut tu then tggu la 3 minit..pastu aku rasa cm kulit muka aku dry sgt..then aku pakai la plak glyco cream..brula muka rasa cm ok sket..dalam beberapa jam pastu aku nmpk kulit kat idung aku ni menggelupas..aku biar je la..then malam tu aku tgk kulit kat idung ni stil menggelupas lgi..
aku pn risau gak la..igt xsesuai ke ape..skali aku cuba kuis2 ngn tgn aku kat parut tu..sbb aku nmpk cm ade
kulit gelupas gak kat prut tu..pastu aku tgk cm leh tarik je kulit tu..aku pn trik la kulit yg gelupas kat prut tu..tetiba parut yg itam tdi tu terkeluar skali ngn kulit tu..so parut aku tu da xde lagiii!! da ganti ngn kulit bru!..
aku happy la
sgt2 x terkata..yela parut yg aku igt mmg xleh ilang dlm msa sgkat ..tetiba ilang lepas pertama kali pakai
mior+glyco..so aku mmg kagum sgt la ngn kesannya..aku pn teruskn pakai..skang lepas pakai beberapa ari aku nmpk prut jerawat kat dahi dh makin kurang..so far memag puas ati sgt2..aku beli yg 1/8 bar je..ni la first product yg leh wat aku impressed sgt2..xrugi korang try..memag mabeles la!! huhu..

Testimoni fresh from oven..


RE: SABUN MIOR
Thursday, July 10, 2008 6:04 PM
From:
"nor****@smebank.com.my"
To:
syikin72@yahoo.com

salam kak Syikin..
Saya dah try mengunakan sabun Mior tu dgn mengikuti cara2 di dalam web akak
Al-hamdulilah...kulit saya terasa begitu lembut sekali...

masa saya perap selama 3 min tu...terasa wajah saya tegang....tapi selepas mencucinya, tak lama selepas tu saya lihat bebayang hitam bawah mata berkurangan,garis kedutan di dahi saya juga berkurangan.....kulit kat dahi ni nampak tegang dan rata je...

skarang ni saya gi kerja pakai day cream, tak perlu nak pakai power tebal2 lagik dah.....wajah terasa ringan dan tak sembab lagik...begitu ketara sekali kak....cepat betul kesannya....padan le dgn harga dia tu ye....hehehe

ps: ada cerita lucu dari hubby saya ni.....saya letakkan sabun mior tu dlm bilik air...
lepas mandi hubby tanya saya...siapa yg letakkan kiub ikan bilis (knorr) dlm bilik air tu?...
Ya-Allah kak...saya kata tu sabun muka herba saya tu bang....sampai hati cakap mcm kuib ikan bilis....mahal tu bang oi...

nasib dia tak buang....hehehehe






Nak tau bisnes Mior ni bleh buat duit ke tak? mai nak tunjuk sket..




SOALAN PALING MAUT & KONTROVERSI - APA BEZA MIOR & EUMORA..

Panjang Kontroversi kisah ni.. cuma saya nak customer saya jelas.. Mior adalah pioneer kat market.. semua testimoni yg anda lihat pada gambar adalah pengguna Mior.. Kekeliruan bermula apabila seorang wakil Mior yang beralih ke Eumora tetiba mengeluarkan statement berikut : -

Dulu Mior kini ~ Eumora ~
Mior kini berubah wajah...dari Mior ker Eumora????? Kenapa?????? Ok mcm nie cite die.. skrg nie produk nie akan ke oversea, market international.. Jadik, co baru nama SAB -(Singapore, Asia & Beyond)...tukar nama ke Eumora (Europe Moor & Algae)
.. Bkn aper nama kena commercial, nama kena ader standard beb...skrg nie pun mior dah ke UK, India, Indonesia...nanti susah mat salleh nak sebut Mior??? Org perak mana lak nie


Tak lama kemudian keluar notis dari WBG, Syarikat yg mengeluarkan MIOR :-

Important Notice on MIOR

It has come to our attention that there are rumours confusing our members that there is a rebranding exercise to rebrand MIOR to another name. Please be informed that there is NO rebranding of our MIOR (The Moor facial bar with Indinineluxe) into any other name. MIOR (The Moor facial bar with Indinineluxe) is manufactured under the highest quality control conditions and has unique ingredients incorporated into the formula to deliver the exceptional effects expected of the MIOR facial bar. The Company will not hesitate to take legal actions against any party who confuses, participate and/or be a party to propagate this lie and/or commit an act of 'passing off' of our MIOR as another product.

Our company has not re-branded the MIOR facial bar soap. Our company also does not carry any brand of soap called EUMORA. The MIOR has unique ingredients incorporated into the formula to deliver the exceptional effects expected of the MIOR facial bar. These ingredientsand the manufacturing process are proprietary to our company. No manufacturer is permitted to use the proprietary process, including the formula and ingredients associated with our MIOR soap.

Tak abih perkara di atas, kita dengar plak berita yang mengatakan WBG – company yg keluarkan Mior akan bankrupt, kilang dah takmo keluarkan Mior, WBG ada masalah nak bayar bonus dan macam-macam lagi cerita rekaan la... Syikin dah sebulan buat biz Mior, setiap minggu ambil tak kurang 20 bar.. tak pernah langsung Mr D kata takde stok.. dan 27 Julai haritu syikin collect komisyen hasil jualan Mior selama 2 minggu ~ syikin joint Mior 16 Jun 2008.. dan penghujung Julai dapat bonus..

Ni buktinya.. jadi takyah le kengkawan percaya kat rumours tu semua ye.. klu nak berbisnes Mior, teruskan usaha anda.. berniaga je cara berhemah.. Insya Allah anda akan dapat pulangan setimpal dgn usaha anda..

0 comments: